2012. április 17., kedd

Minden jó, ha a vége jó...

Tegnap (hétfőn) felhívtak attól a cégtől, akiknél állásinterjún voltam. Közölték, hogy szeretnének alkalmazni. Múlt hét péntekre ígérték a választ, de akkor nem tudtak engem elérni. A lényeg, hogy emiatt csak tegnap kerestek fel, és ma volt az első munkanapom. 
Ami azt illeti, nagyon megszenvedek ezzel a melóval, mivel telefonon keresztül kell értékesíteni cégeknek. Úgy érzem a mércét túl magasra tettem, de bízom benne, hogy meg tudok birkózni ezzel a feladattal. Ahogyan már korábban írtam, ezt kicsit később terveztem, de valamiért jelentkeztem egy ilyenre is. Azért akartam telefonos munkát, mert az egyik leghatékonyabb terep a angolom fejlesztésére. Egész nap angolul kell (!) beszélnem, + meg kell értenem az adott ember akcentusát, amit a telefon még inkább megnehezít. 
Amúgy a termék nagyon jó: webes reklámfelületet kell eladni. Ez hasznos a cégeknek is, és legalább nem zepteres víztisztítót kell tukmálni. Apropó tukmálás… Az ilyen stílust mindig is nagyon utáltam, most még is azt kívánom, bárcsak már itt tartanék angolból :)
Úgyhogy nem tudom mennyire lesz hosszú távú a munka, de az biztos, hogy megteszem a tőlem telhetőt! 
k.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése