2012. május 12., szombat

Állásinterjú... Ez egy vicc!


Találtam egy álláshirdetést, ami nagyon megtetszett: „Rendezvénymarketing…” Na, mondom, itt az én időm! Tapasztalatom is van ezen a területen, illetve a végzettségemmel is megegyezik, így jelentkeztem. Még aznap fel is hívtak, hogy következő hét ketted menjek be hozzájuk.
Kedden 18:00-kor (!!!) volt az interjú, ami sajnos nem a legjobban sikerült. A hirdetésben csapattagokat kerestek, ezért ennek megfelelően válaszoltam a kérdéseikre… A végén mondta a cégvezető, hogy ők igazából csoportvezetőt keresnek. Majd a szokásos „majd értesítjük” szöveggel kikísért… Természetesen az értesítés elmaradt.
2 nappal később találtam egy hasonló hirdetést, amire szintén jelentkeztem. Szintén visszajeleztek, hogy már másnap mehetek interjúra, de csak a visszaigazoló e-mailből derült ki, hogy ugyanaz az épület, emelet, és ugyanaz a cég! Viszont, mivel más ember írt vissza, ezért úgy voltam vele, hogy nincs veszítenivalóm, illetve nem árt a gyakorlás…
Pénteken bementem a céghez, és valóban más emberrel volt az interjúm. Amíg vártam rá az előtérben, a cégvezető (aki kedden nem vett fel) többször is elment mellettem, de nem ismert fel, mivel éppen vagy a homlokomat vakartam, vagy úgy tettem, mintha újságot olvasnék. Azért az kicsit ciki lett volna, ha jelezi a HR-esnek, hogy velem már nem kell foglalkoznia… Az interjú viszont kifejezetten jól ment, mivel már tudtam mit akarnak hallani. 
A „Mért költöztem Angliába?” kérdésre simán rávágtam, hogy „szeretnék olyan helyen dolgozni, ahol nagyobb felelősségem van, akár vezethetek másokat” illetve „szeretek nyomás alatt dolgozni…” Az már csak hab volt a tortán, amikor a „mért pont a mi cégünknél szeretne dolgozni” kérdésre azt válaszoltam, hogy „önökben nagyszerű karrierlehetőséget látok, ami számomra egy előrelépés lenne…”
Még aznap visszahívtak, hogy jövő héten lesz a második forduló :D


Egyébként nem valószínű, hogy vállalnám ezt a munkát, mert ezen a 2. interjún az is kiderült, hogy nem pontosan arról van szó, mint aminek meghirdették… Gyanúm szerint ez becsöngetős értékesítés, ami kicsit más, mint a rendezvénymarketing… De ettől függetlenül, tapasztalatszerzés végett elmegyek jövő héten is.

kolos

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése