2012. április 13., péntek

Életem első angol állásinterjúja...

Péntek 13... Egy átlagos nap... napsütés-jégeső-napsütés-újabb eső... Ez még a szerencsésebb verzió, mert 2 napja séta közben négyszer kapott el a jégeső. 

Na, a lényeg, hogy az eső előtt megtörtént életem első angol nyelvű állásinterjúja. Egy weblapfejlesztő cég hívott fel tegnap, B2B értékesítésről lenne szó. Ami meglepő volt, hogy telefonon minden értettem. Sajnos itt Manchesterben rengeteg különböző akcentussal találkozunk, és mindenkihez kell kb 1-2 perc, mire elkezdem megszokni az adott dialektust. Utólag kiderült, hogy a csávó francia, ezért volt sokkal érthetőbb. (nem dugdossa ki a nyelvét beszéd közben ;)) Egyébként az angol értékesítést még nagyon korainak tartom, nem sok esélyt adtam neki, de gyakorlásnak mindenképpen jó lehetőség az interjú... 
Kis társalgás után magamra hagytak egy 2 oldalas papírral, hogy tanulmányozzam át, és adjam el nekik a szolgáltatást. Egyébként számítottam erre, mivel a budapesti munkahelyen is ez volt az interjún, csak ott 14 oldalas volt a brosúra. Kicsit tartottam az angoltól, de én értettem magamat, remélem ők is engem :) Amúgy az egész interjú kb 45 percig tartott, és mivel én voltam az utolsó jelölt, ezért még ma este választ is adnak.
Lehet szurkolni ;)

K.


Most már nem kell szurkolni, nem kaptam meg :-/ Ahogy írtam, tapasztalatnak jó volt, és tutira lesz majd valami...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése