2012. április 9., hétfő

The gold seat - avagy Happy Easter to me! :)

Tegnap este az !Audaciousban húsvéti "istentiszteletet" tartottak. (azért teszem idézőjelbe az istentisztelet szót, mert valószínűleg nem arra a megszokott liturgiára gondolsz e kifejezést olvasva, mint ami valójában itt zajlik, de a könnyebbség kedvéért használjuk ezt:) ) 
A szokásos elemeken túl volt egy "Once for all" (kolos adaptálásában: all for one:P) című előadás és egy aprócska meglepetés az 1000 emberből egynek. Mivel húsvéti ajándéknak szánták, ez nem más volt, mint egy nagy csokitojás, azzal a felirattal, hogy "love Audacious". Az a személy volt a szerencsés nyertes, akinek egy arany csillag volt a széke aljára ragasztva. Nos, ez a személy én voltam. A helyzet az volt, hogy Kolos találta meg a csillagot, az én székem alatt, azért kérdéses volt, hogy ki is lesz az a szerencsés kettőnk közül, aki előre sétál a műsorvezetőkhöz, válaszol pár kérdésre és a sok-sok ember előtt átveszi a nyereményt. Párszor átpasszoltuk egymás kezébe a kis csillagot, mire Kolos nem is emlékszem, hogy milyen érvre hivatkozva mondta, hogy nekem kell mennem, így felálltam, integettem a csillaggal és kimentem átvenni a nyereményt... még beégni se égtem be, így pozitívnak értékelem az átvételt is! :P 
És ez az első alkalom, hogy nyertem valamit életemben!! :) talán legközelebb egy kocsi?? na majd meglátjuk! Mindenesetre Happy Easter - nemcsak nekem, nektek is!! ;) :))

Edina :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése